Bistro59

Bare en hyggelig fransk bistro

En ny fortælling om Bistro59

Bistro 59 ville gerne have en klar digital strategi, og have mulighed for at se resultaterne af udgifterne til marketing. Desuden ville de gerne have flere gæster i hverdagene. Se vores løsning her.

Det er bare en fransk bistro. Book bord. Kom og nyd det.​

Bistro59 er et lille sted med et stort, fransk hjerte. Det er ikke så fint. Det er heller ikke fornemt. Måske knirker din stol, og gulvbrædderne føles lidt skrå, når du går gennem restauranten. Men det er netop så uformelt og hyggeligt, som din tid på Bistro59 skal være. 

Og ja, vi taler gerne med dig. Hvis du gider. Om maden, vinen, druer, råvarerne og det glas Cremant som sætter tempoet for din aften. Det er klassisk fransk på dansk. Det er sjovt og hyggeligt. Lidt jazz. Lyde fra køkkenet. En duft af kaffe. Det er østers, Moules Frites, Steak Tartare og Profitesrolle. Det er Alsace, Bourgogne, Bourdeaux og Rhóne. Og det er os. Og dig og de andre gæster.

Vi synes, du skal kigge forbi og nyde det. Det er jo bare en fransk bistro.

E-mails

Nyhedsbrev til gæster med tilbud, konkurrencer mv.

Nyt website

Nyt WordPress-site og opdateret webdesign, formularer og engelsk version.

Identitet

Re-design af farver, fonte, webdesign, annonce-design mv.

Facebook

Nyt design på Facebook og strategi for flere følgere og interaktion.

Business

Fokus på virksomheder og business-arrangementer.

Annoncering

Målrettet annoncering i Google og på Facebook.

Bistro59 siger

"Vi har en fin forretning her i bistroen. Men vi mangler stadig et mere jævnt flow af gæster. Og særligt i hverdagene. Michelsens bureau viser virkelig at de kender vores branche indgående. Vi bliver udfordret på udviklingen af vores forretning på en god måde."

Thomas Egebo, Restauratør

Nyt webdesign og identitet