"Michelsens bureau gav os en strategi, så vi er blevet mere attraktive for vores medlemmer. Vi oplever, at mads er dedikeret, fleksibel og opsat på at skaffe os resultater."
Anette Larsen-Jensen, Bestyrelsesformand
City Nord Nørresundby
City Nord bad os om en digital strategi, som kunne give dem en stærkere profil, mere opmærksomhed og en større tilgang af medlemmer. Her kan du læse om vores løsning.
Bistro 59 ville have en klar digital strategi og mulighed for at se resultaterne af udgifterne til marketing. Desuden ville de gerne have flere gæster i hverdagene. Se vores løsning her.
På Café Lindholm har de en café tilknyttet det lokale vikingemuseum. Men selskaber og konferencer er deres primære indtægtskilde. Den hjalp vi den med at øge.
Traditionelt har slottet haft mange bryllupper. Efter sigende op til 70 årligt. Men antallet af bryllupper er faldet drastisk. Ønsket var øge antallet af bryllupper fra ca. 20 årligt til 40 årligt.